loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 1153 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس زیبا و عاشقانه خرداد ماه

 

 

من را به غیر عشق به نامی صدا نکن
غم را دوباره وارد این ماجرا نکن
بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن
با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن
 
 
 
کوچه ها را بلد شدم
"رنگهای چراغ راهنما جدول ضرب
دیگر در هیچ راهی گم نمیشوم
اما گاهی میان آدمها گم میشوم
آدمها را بلد نیستم.
 
 
در نبودن هایت ،
آرزوی بودنت را به دل دارم...
ودر بودن هایت ،
حسرت روزهای نبودنت ...
این دو ...
همراه همیشگی منند...
حسرت و آرزو...
گاهی این و گاهی آن ....
 
 
 
خسته از این زمونه ام. خسته تر از صدای تو
می خوام که فریاد بزنم. بگم دلم فدای تو
 
.....
 
 
 
میشه پروانه بود و روی هر گلی نشست
اما بهتره مهربون بود و توی هر دلی نشست
 
 
 
 
 
ازت یه بت ساخته بودم
می پرستیدمت
شکستی...
یا من بنده خوبی نبودم
یا که تو لایق پرستش نبودی؟!
 
 
گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت
که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد
که وقتی تو اوج تنهایی هستی
با چشماش بهت بگه :
هستم تا ته تهش! هستی؟؟؟
 
 
شراب هم …
به مستی ام حسادت می کند…
آنگاه که خمار یک لحظه…
دیدن تو می شوم…
 
 
تنهایم …
اندکی بغل می خواهم...
ترجیحاً عاشقانه …  
 
فکر کردن به تـــ ـــو
ناخود آگاه لبخندی  روی  لبانم میشونه ،
چقدر دوس دارم این لبخند های بیگاه را… : )
 
 
 
از هم مثل همیشه که تنها میشوم…
دیوار اتاق پناهم میدهد…
بی پناه که باشی قدر دیوار را میدانی…
 
 
 
تنها نشسته ام …….
اما تنها نیستم………
یادت امان تنهایی نمیدهد
 
از زیـر سنـگ هم کـه شده پـیدایم کـُن …
مـدت هاست که تـنهـایی هـای مـرا …
دست هـای جـستجوگـری لـمس نکـرده انـد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 581
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 321
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 446
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,205
  • بازدید ماه : 1,615
  • بازدید سال : 84,729
  • بازدید کلی : 6,175,324