loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 12944 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (3)

اس ام اس عاشقانه جدید

دوست داشتن مثل بازی با الا کلنگ می مونه
اونی که عاشق تره همیشه خودشو می آره پایین
تا عشقش از بالا بودن لذت ببره..
.
به من جیزی بکو از عشق،از این حالی که من دارم،من از احساس شک کردن به احساس تو بیزارم
.
کارم از یکی بـــود و یکی نبـــود گذشـت،
من در اوج قصـه گــم شـده ام ….!

اس ام اس عاشقانه جدید
.
گفــت دعـــا کنــی می آیـــد
گفتــــم: آنکـــه با دعـــــایی بیایـــد با نفرینـــی میـــــرود …
خواستــــــی بیایـــی با دعــــا نیـــــــــا
بــــا دل بیـــــــا
.

اس ام اس عاشقانه جدید

.
این روزها ” دوستـــــت دارم ” ها
دیگر قلــــــب کســـی را به تپش وا نمیدارد !
و گونه کسی را سرخ نمیکند !
.
اول باورم کن.. بعدعاشقم باش..
باورت رو بیشتر از دوست داشتنت دوست دارم
.

اس ام اس عاشقانه جدید

.
دلم بهــــانه ای میخواهد برای ادامۀ زندگــــی… مثل ِ یک بوسۀ عاشــــقانه که یادم بیــــاورد هنــــــوز زنده ام
.
کسی چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم ، از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود
.اس ام اس عاشقانه
میدانی عزیزم؟
پریدن ربطی به
بــــــــال
ندارد
قلبـــــــــ می خواهد
.
چه دوستم داشته باشی ؛ و چه ازمن متنفر باشی ، در هر صورت بهم لطف میکنی ….
چون اگه دوستم داشته باشی ؛ تو قلبت هستم !
و اگه ازم متنفر باشی ؛ تو ذهنتم … !!!
.اس ام اس عاشقانه جدید
آهـــــــای با تـوام ….

مانـدن به پای کسی معــــــرفت میخواهد…

نـه بهـــــــــانه!
.
عاشقانه زندگی‌ به من آموخت که فقط یک قلب برای من می‌‌طپد و آن قلب خودم است
.
میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل ” ب ” برات میمیرند، مثل ” د ” دوستت دارند، مثل ” ع ” عا شقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن.
.اس ام اس عاشقانه
هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…
.
عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه.

با تو بودن واسه من قشنگترین دقایقه
.

اس ام اس عاشقانه جدید

.
من صفرم، تو دویی

با تو بیستم، بی تو نیستم
.
شکستم شیشه معصومیت لبانم را … که تا ابد خون تو در من جاری شود …
.
حق الناس همیشه پول نیست
گاهی دله
دلی که باید میدادی و ندادی…
.

اس ام اس عاشقانه جدید

.
هر وقت از دستش ناراحت شدی

فقط یه لحظه

به نبودنش یا نداشتنش فکر کن
.اس ام اس عاشقانه جدید
حلقه ی بازوانت تنگ تر میشود و
من آزادتر گم میشوم میان دنیایی
که فقط اندازه ی یک “مــن” جا دارد …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فریبا در تاریخ 1393/09/07 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

از دل عاشقا حرف میزنین.

این نظر توسط لاله در تاریخ 1393/06/05 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب بود .ممنوووووووووووووووووووووووون. شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ساینا در تاریخ 1393/03/16 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

واقعا اس های باحالی هستن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 581
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 321
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 446
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,171
  • بازدید ماه : 1,581
  • بازدید سال : 84,695
  • بازدید کلی : 6,175,290